Popular Posts

kuasa makeup tehadap wanita...larikkkkkkkkkkkkkkk

zaman sekarang ni , banyak sangat yang fake ..semua fake..kadang2 korang marah org yang support produk fake ni , tapi dalam tak sedar ,korang semua pon fake..termasuk la aku #kadang-kadang.. kalau produk fake , adidas jadi adibas , gucci jadi gusi ! nak buat macam mana , kdg2 people beli produk adibas sebab mereka tak mampu ! tambah2 hajah bakhil cam aku , kalau boleh masuk tandas awam bayar 30 posen tu pon aku nak bawak kain baju basuh , ye la, dah alang-alang bayar 30 posen kan..mahal tu...ishhhhh...kedekut tahap dewa aku ni !





tapi tu bukan point yang aku nak cakap , yang aku nak cakap pasal make up yang melampau..ishh , tak salah nak make up cun cun sekali sekala ,aku pon make up jugak , tapi bg aku , simple dah la..nak sorok muka yang pucat dan eyebag berbag-bag gara2 tido lewat ..tak salah lah ,kalau nak pakai secalit lipgloss dan bedak,tarik eyeliner sket ..tu dah simple dah..





*kuasa makeup rosakk ,jadi rossa! muahahahaha



kadang2 aku sebagai pempuan pun naek rimas tengok pempuan pempuan yang terrrlampau overdose makeup..overdose yang aku maksudkan, berlapis2 bedak,eyelines,fakeeyelashes tu tak masuk lagi lipstick,lipgloss,secara macam jadah eye shadow..ishhhhh..aku buat entry ni bukan nak tuju kat sapa2..tak salah korang nak makeup , kalau nak ke function 2 ke oke jugak , ni kekedai pak leman ujung kampung tu pon nak over !betempat la sket ! ~~~eh tetibe emo .. pssss...tadi aku g kdai beli ais batu , phuiiiiii....dressup cm retis cik kak tu , ~~dia buat aku nak buat entry ni ! muahahahaha ..tu kalau nak amek wudhu' tu cmne tu ?



tetibe aku teringat kata-kata pak ustaz jiji semalam :) ...heeeee



"jangan kamu berhias sepertimana kaum jahiliah berhias :)"


sekiannnn ******





from sitinuhalija change to jaja hanija ? larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! :P





buibuii



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive