Popular Posts

Demm betulla Yahudi ni..aissh!

Assalamualaikum n Aloha!!



Sejak dalam Al-Quran lagi sudah dinyatakan kemurkaan Allah terhadap bangsa Yahudi yang ingkar dengan perintah Allah SWT. Sehingga kini, dunia menjadi porak peranda akibat segala perancangan jahat yang dikepalai bangsa Yahudi dan sekutu2nya untuk menjatuhkan agama Islam. Ramai manusia yang tidak berdosa mati, negara musnah di ceroboh bangsa terkutuk ini. 

Entri kali ini, Aliaa nak share tentang satu lagi muslihat yang dilakukan oleh mereka ni. Isu ni berlaku di Mekah.

Pandangan Bandar Mekah dari atas....subhanAllah

Pihak berkuasa Arab Saudi telah menangkap burung2 nasar (vulture) yg disyakki menjadi ejen pengintip Yahudi. Burung2 nasar yg terbang di sekitar Bandar Arab Saudi termasuk Bandar Mekah dan Madinah di dapati mempunyai alat pemancar (transmitter) yg terikat di kaki2 burung tersebut. Selain alat pemancar kecil di kaki burung itu juga terdapat gelang pengenalan yang tertulis tulisan pelik.

Burung-burung nasar itu juga diikat dengan satu alat GPS yg tertulis tanda kecil "Universiti Tel Aviv". Ini mengesahkan pihak Yahudi sedang melakukan pengintipan rahsia terhadap kota Mekah dan beberapa kawasan lain di Arab Saudi yang sememangnya diketahui melarang orang2 kafir memasukinya.

Selama ini burung2 tersebut terbang bebas di ruang udara, sehinggalah ia ditangkap dan setelah diperiksa didapati beberapa peralatan kaki burung tersebut.

Pihak Universiti Israel mengakui burung2 tersebut digunakan dalam kajian mereka terhadap gelagat migrasi burung tetapi mendakwa burung2 tersebut telah memasuki kawasan Tanah Suci Arab secara tidak sengaja dan bukan dihantar ke daerah tersebut.

Menurut akhbar Al Weeam, burung2 itu memang sengaja dilatih oleh pihak Yahudi untuk melakukan kerja pengintipan dan sengaja dilepaskan ke kawasan larangan Arab. Tujuan nama Universiti Tel Aviv ditulis di badan burung tersebut sebagai helah konon ianya kajian migrasi burung, untuk menutup aktiviti jahat Yahudi.

Menurut sumber dari Arab, ini bukan pertama kali pihak Yahudi menggunakan binatang liar. Beberapa waktu yg lalu, Yahudi telah melepaskan ikan2 yu liar ganas di Laut Merah tempat tumpuan pelancongan Arab dan Mesir untuk mensabotaj industri pelancongan Arab.

Sumber: Buku Kejadian Gempar di Mekah

p/s: haih...tak payahla nak selindung2 lagi Yahudi ni, memang dah tau terang dan jelas niat sebenar diorang di awal2 lagi (meluat sungguh, kami semua ni ada otak la!)


Antara ayat-ayat dalam Al-Quran yang menyentuh tentang Yahudi

Jom baca dan bertaddabur!!




Al Quran : (2) Al Baqarah : Ayat 120
Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. (QS. 2:120)


Al Quran : (5) Al Maa’idah : Ayat 62
Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu. (QS. 5:62)


Al Quran : (7) Al A’raaf : Ayat 167
Dan (ingatlah), ketika Tuhanmu memberitahukan, bahwa sesungguhnya Dia akan mengirim kepada mereka (orang-orang Yahudi) sampai hari kiamat orang-orang yang akan menimpakan kepada mereka azab yang seburuk-buruknya. Sesungguhnya Tuhanmu amat cepat siksa-Nya, dan sesungguhnya Dia adalah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. (QS. 7:167)

 Al Quran : (4) An Nisaa’ : Ayat 160
Maka disebabkan kezaliman orang-orang Yahudi, kami haramkan atas (memakan makanan) yang baik-baik (yang dahulunya) dihalalkan bagi mereka, dan karena mereka banyak menghalangi (manusia) dari jalan Allah. (QS. 4:160)

Berhati-hati dan berwaspadalah di akhir zaman ni
(pesanan utk diri sendiri juga)


.Ok.Tata.Peace.
Wassalam 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive