Popular Posts

ahhhhhhhhhh , tetibe terindu budak demok itu

psss....bakal imam muda !

selepas solat tadi , terus saya pergi bukak external hard disk milik saya yang telah dibeli awal tahun yang lalu daripada monster's hubby..demdemmmm..!.dah 2 bulan asenye tak sentuh menatam hello kitty pink tu ..kang rosak pulek..

bila dah bukak rinduu asenye nak blaja . tengok folder2 assignment sparuh gila ..hahaha..teringat dulu ..sememangnya saya sangaat bencikan kelewatan .tapi saya tak tahulah kenapa saya selalu buat assignment last minit! ekekeke..mungkin kelewatan telah menbenci saya kot ? :)


oke , meh rapat-rapat abang2 kakak2..hepppphepppp...saya bukan tengah buat jualan langsung MLM , tapi nak kenalkan .. ni kawan saya , dak demok pipi bulat , nama dia ARMA ZAQYA..

sememangnya saya kenal beliau masa berada di uia nilai,dan sering menjadikan black and white cafe dan sekitar kawasan giant untuk menjadi port kami berdating...hey , gay ke ?hikhikk..sebagai seorang budak kecil yang sangat comel ,saya sgt suka berkawan dengan budak comel pipi tembun cm dia,supaya takde sapa nak ggu saya..harrharrr..




rindu nak hempap baring baring atas kau dak demok !



ni pic masa kami first year ..onyonyoooo...oke saya tak kecik ..

pssss..psss... dak demok da ade nikon terus senyap je..cisssssskekk! emm ..k la, nak g ngorat2 blogger2 lelaki yang macho ..say hi blogger laki!! kihkihh...larikkkkkkkkkk


buibuiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive