Popular Posts

kisah kasut cap pabini ku..eh , ke padini ?

sememangnya , saya sangat 2 sensitip bab2 kasut ni.. tak caya ?cerr cerr tengok dekat column atas dekat kaunter pertnyaan tu , tempat pomspring,saya tulis , jangan tanya saiz kasut saya! demm demm..


kisah ini terjadi seminggu sebelum berlangsung nya acara puasa beramai2 selama sebulan ni..ciskek ! al maklumlah , saya sememangnya seorang yang excited .. tak raya lagi dah sibuk nak beli kasut and baju raya.,hakikat nya saya memang seorang pembenci kepada kelewatan, walaupun sy sering lmbat apabila mahu kekelas! harrrrharrrr



disebabkan keterujaan melampau untuk membeli kasut cap pabini yang sedang hotsale macam belacan lelong , saya telah menjelajah diseluruh outlet nye untuk mencari yang berkenan di hati ..demmmmmmm......amoi amoi pipi gebu dan apek apek tak sunat telah menggelakkan saya gara2 saiz kaki yang kecik!!

grrrr......seorang apek cakap kaki saya kecik mcm drakula sebab jari kaki sangat sama antara satu sama lain! grrrr



sudah pasti ini bukan kasut pabini idamanku!! grrrr...


yang pasti , saya rasa mcm nak pakai selipar jepun je nti..muahahahaha!


psss..psss....kalau boot chu kang ade size ,saya pakai! baru stylee!ekekkee,


buibuiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive