Popular Posts

Perginya Seorang Pak Su....


AL-FATIHAH

Pada tanggal 22hb Julai 2011 yg lalu,kami sekeluarga di kejutkan dgn pemergian bapa saudara aku iaitu Ibrahim Bin Musa iaitu pak su aku yg telah meninggal dunia akibat sakit jantung....Beliau meninggal dunia di CCU,Hospital Besar Pulau Pinang pada jam 1.50 pagi....
Ketika itu,kami masih berada dihotel...dlm keadaan mamai,kami terus ke hospital....Mmg sebak ketika itu,yelah org yg diantara yg rapat ngn aku telah meninggalkan kami semua utk selamanya....


Beliau meninggalkan seorang balu dan 2 org anak.....
Semoga rohnya dicucuri rahmat & beliau ditempatkan bersama golongan2 yg beriman....Beliau dikebumikan di tanah perkuburan Sg Bakap bersebelahan dgn kubur sepupu aku yg jugak anak sulungnya yg telah meninggal dunia pada tahun 2007 akibat kanser....
(tetiba aku rindukan gelak tawa pak su...Beliau adalah insan yg rapat ngn aku,khilangannya amat dirasai.....)


Ini saja yg sempat aku snap utk kenangan.....

Raya tahun nie,kami beraya tanpa pak su.....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive