Popular Posts

> Segmen cx's : geng UiTM by campus

HOlla Peeps,

segmen ni kelolaan oleh
Aye
Seriusly dah lama giler tak kena tag-tag ni (sebab aku lebih fokus ngan entry-entry brbentuk sharing information, tak ada masa tuk segment-segment ni, tapi member nye pasal, WA SUPPORT la..) smpai aku dah lupe function tag ni.. #LOL!!! Dan thanks to Ayie, aku nak cakap aku kena TAG!!! (nama di pengelola dan si tag pun dah dekat sama, ada jodoh la ni #LOL)

Apa soalan???

Campus : UiTM Arau
Course : Degree in Sains Comp 
Parts : Part 3 (2nd Year)

ok, dia ada soh tag sapa-sapa.. Aku tak ada mangsa nak tag, sebab takut ada yang dah kena tag, macam ni je la, aku buat open tag!! Sapa nak buat entry ni, buat then linkkan ke Aye tu, bkn Ayie tau.. #LOL

UiTM di hatiku~ PLUG IN BABY!!! 


-zuan-
p.s : tengah-tengah ngantuk kena lak tag.. haha layan je la #LOL... 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive