Popular Posts

> Aku Ada Sindrom

HOlla Peeps,

AKU ADA SINDROM!!! (Pasti ramai gadis-gadis seperti Lisa, Lyana, Scha, dan Nora Elena yang tergila-gilakan aku kat luar sana dah kecewa bila dengar apa yang aku cakap ni)
Tapi ya! Aku ada sindrom, sindrom ini sukar untuk diubati! Aku dah cari ubat kat farmasi tapi tak ada (ok aku tipu), Aku juga tanya wikihow, tapi masih menjadi why.. Sindrom aku, sindrom #LOL!!!!


"Allrite girls, i gurau jewwww~" (kan dah kena pelempang!!!)

Alright, alright Apa itu LOL?
  • Dalam slang internet yang biasa digunakan : Laughing (atau laugh) out loud

  • Selain itu ia juga boleh bermaksud : Lots of laughs (tapi jarang digunakan)

  • Dan menjadi kegemaran penulis surat bunga-bunga : Lots of love


Bagus semua dah tau!!! Tepuk tangan dekat diri sendiri (Bajet semua orang tak tau~OK, berlagak pulak, kalau semua dah tau, ada kuiz untuk korang!!! Macam mana sebutan #LOL???


LOL tak tau??? Ha Ha Ha~ caranya LOLs (lidah tu kasi keluar~ ) hehe ;p


OK dah abis mengarut~


-zuan-
p.s : serius tekak aku kering, plus ada ulser mulut.. dugaan bulan puasa..

 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive