Popular Posts

membatakkan diri ke bazaaar ramadhan .

assalamualaikum..

cissssssssdelllllll.... tak sedar rupanya , seharian tak online dan tak hupdate belog # ni mesti budak2 fren dalam feetbook saya tenang ni..sebab mereka tidak dihantui oleh link2 blog dan status saya yang super awesome yang akan dihupdate setiap 2minutes....via ayam golek! ekekekeke..

setelah 5 hari berpuasa , baru lah tadi saya dapat pergi mengunjungi bazaar ramadhan..cissssss...selama ni duk tenganga mulut depan lappy ,baca orang dok gebang2 pegi bazaar ramdhan ..timbul jeles dihati ..sudah 4hari4malam,tebayangkan keadaan bazar cmne..cissss, dasar batak!



erghhhhhh ,tetibe muka jadi kuning gara2 nset cap norkiahku! grrrr...camera rosak!


so , hari ni ,selepas je kaum lelaki pegi solat zohor , gigih saya masuk dapur awal untuk masak..heppheppp..bukan tak puasa! tapi taknak la menyusahkan emak masak sndri sorang2 sedangkan anak dia bersuka ria ke bazar smbil bermain mata dengan abg yang jual ayam golek! apa guna ada anak dara dirumah kan ?***boleh buat menantu ni...


hihihihihi .....bukan ape , msak awal2 boleh rehat lepas balik bazaar ...nanti balik bazaar boleh telentang sambil melayan perut comel yang menangis mintak dimasukkan makanan! hehehehe,,
pendapat saya tentang bazaar ramadhan ?

1. bosan
2.menu yang sama
3.abg2 penjual air encem **siap pakai baju melayu 1 suit
4.penjual makanan yang mempunyai high note suara yang tinggi **rilek je ,org dah weak giler,mereka jerit2 umpama ketua pasukan kadet remaja sekolah ajak berkawat ..#impressive!
5.syurrrrrrrgaaaaaaaaaaa makanannnaaannnn!

oke, nak g smbung makan,

buibui

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive