Popular Posts

cicak rebus .

hemmmm..asal dengar lagu nasyid je , jadi sensitip ..asal baca novel je , emo tak ketentuan hala ..asal tengok rancangan tibi yang sedih2 je , nak mengamuk meroyan tak ketentuan hala umpama kematian suami walaupun saya tak kawin lagi..sobsss...

susah betul orang berjiwa seni ni ..kihkihhkihh..semua nak feel ! semua nak beremosi ..even takdapat makan ayam golek berbuka tadi gara2 abah tak belikan pon sibuk nak feel2 ciap pesan kat mak , " jangan besedih kalau adek terjun katil kempunan ayam golek "...sobss...mana tak nyaaa, hari2 aku request ayam golek nak berbuka ..tokeh ayam pon rugi !mahal uuu sekor rm22 ! muahahahaa...


malam ni aku emo sket , gara2 dengar lagu nasyid la ni ..lafaz yang tersimpan la sangat ..punya la aku feeling lagu ni..smpai berak pon terganggu ..! cisssdel betol ! sobsss....takkan aku nak salahkan UNIC kot buat lagu ni ?grrrrr



ni nama dia cicak tokek !


eh ,bukan entry nak buat sal cicak rebus ke ?demdemmmm....kuar tajuk lagii ...aaaaaaaaaaaa....emo betull aku dengar lagu nasyed .. ni kalau exam ni conpem kosong markah ni , kuar tajuk...cisssssdellll...

nak smbung feeling smpai sahur jap ..sobsssss


buibuiii


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive