Popular Posts

Cuti-cuti Malaysia... Episod AKHIR



Alahmdullilah sudah tiba ke episod akhir kisah cuti-cuti Malaysia kami....Setelah beberapa episod aku kongsikan bersama kalian,akhirnya dah ke episod akhir....

HaHaHaHa...

So dalam perjalanan pulang ke Alor Setar,kami singgah ke tempat nie,tempat yg mmg akn dinantikan oleh semua kalau dtg ke "Balik Pulau".....Termasuklah diri aku sendiri...

HaHaHa





Hambek ko,aku cium terus bila dpt durian...Nie namanya durian "GANJA"...Ekceli ada byk nama durian nie,sampai x hengat aku dibuatnya....Mulanya ingat nak mkn kat situ,tapi memandangkan kami baru lps mkn laksa,so kami beli "take away" saja....Aku beli 2 biji dan aunty Norain beli 4 bijik kowt.....

(Sebijik harganya RM 10)





Pose lah kejenya aku nie

(Perasan x yg bdn aku skg nie dah mcm dipam-pam)

Bulan puasa aku bertekad dgn satu misi...

HaHaHa...





Kiss lagi utk kalian...

Berlatar-belakangkan jalan baru ke Balik Pulau....





Aku akhiri dgn gambar bersama Athirah....



Apapun percutian selama 1 hari 1 malam nie adalah sgt2 best...Sbb kami semua sekepala...Yang paling best,kami suka shopping...Mmg best gilerlah...



Insya-ALLAH kalau ada rezeki,kami akn bercuti bersama-sama lagi



Dah selesai cerita percutian,kali nie akn cerita pasal "PUASA" plak ok...








No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive