Popular Posts

Berita Kecemasan Diterima....


Selepas beberapa hari pulang dari Singapore,kami terpaksa ke Penang semula selepas mendapat tahu yg pak su aku telah dimasukkan ke CCU,Hospital Besar Pulau Pinang dan berada dlm keadaan kritikal....
Makanya pada 21hb Julai yg lalu,aku,mama & mak lang terus ke Penang utk melawat pak su....Yang lain2 x dpt turut serta sbb masing2 x berapa shat,dgn pak jang aku demam,mak chak aku x brapa nak sihat...so kamilah wakilkan ke sana dulu....
Setibanya di hospital,kami x dibenarkan masuk kerana waktu melawat adalah dari jam 1-2ptg & 5-7ptg....Memandangkan kami terlepas waktu melawat,makanya kami tunggu saja di ruang menunggu...Masa kami sampai tue,semua ahli keluarga ada termasuklah 2 org sepupu aku....Ketika itu,wajah mak su aku agak sugul & lemah....Aku rasa sedih sgt2.....
Sementara nak menunggu kul 5 ptg,aku,mama,mak lang dan sepupu aku Fahimah ke kantin utk mengisi perut yg agak lapar ketika itu.....Kami berbual dan berbincang ttg hal keluarga...
So tepat jam 5,kami semua dpt masuklah melawat pak su....Keadaan pak su ketika itu,hanya ALLAH saja yg tahu...Mmg sedih....kami x putus2 sedekahkan al-fatihah....Hampir sejam kami berada didalam dan akhirnya kami kluar dr situ....Bila dah selesai semuanya,kami minta izin utk blk ke hotel dulu sbb masing2 ketika itu letih sgt2...Dan kebetulan aku mengajak Fahimah utk ikut kami pulang ke hotel juga....
Dan kami memilih hotel ini sebagai tempat penginapan:

|

|

|

|

|

V

Tempat biasa kami menginap.....
(mmg dah biasa nginap kat sini)

Tapi kali nie bila standard room dah penuh,so kami amik family roomlah....Tapi kira ok lagi nie...Ratenya baru RM 198.00 nett....(tapi x der bfast okeh)


No bilik kami


Lagi besar dari biasa....
Bole main kejar2 okeh
HaHaHa

|

|

|

|

|

V



So bila dah masuk dlm bilik,kami berehat seketika sementara nak tunggu kluar mkn malam....

Kami mkn di mana mlm itew?

Tunggu ok...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive