Popular Posts

komikkan kehidupan bahagian 2

sebelum apa2, aku nak korang yang ada fb, pergi group yang ikuti chocolatecoffeebeanaya.blogspot.com klik sini ya... 
tujuan group tu, nak tgk sape je suke blog aku ni. trima kasih...






setiap kali memulakan kerja untuk lukis komik baru, macamnila jadi nya. aku mmg akan bermula dengan idea kosong..mmg satu keajaiban laa kalau aku dapat idea terus type.. dan sekarang ni, mmg aku akui, melukis komik gune paint sekarang adalah hobi aku di masa lapang. gian kalau x buat satu hari. baru la aku sedar, best rupanya lukis komik ni.. x sia sia aku guna kan kelebihan ehem. masa spm dulu pend seni visual aku A+. (bangga sekali serta riak)



beginilah rupenya bila aku mule bukak paint dan termenung..err..adalah dalam 20 minit. haha





mcm gini lebey kurg jugaklaa bile aku kenang follower2 aku yg masih siket. tapi x pe, selagi aku masih berminat, aku akan still melukis, x kirelaa berapa pun blogger yg akan follow blog aku ni. ape2pon, follower aku still meningkat tiap2 hari. x berkurang pon. terima kasih <3 :)





dan seperti biasa, bila aku dah x de idea sangat, aku akan push diri aku, untuk membuat sesuatu. sesuatu yang lebih berfaedah. 





konon nak cari tutorial dari youtube.. search bagailaaa aku kan.. 





tapi bila video kat youtube tu loading lama gilaaaa, aku pon memasukkan diri aku dalam dunia maya yang lain...yang sangat di gilai atau addicted oleh remaja, org tua mahupun kanak2 di serata dunia ni..ngeh3..





bilaa noti tak masuk2, xde sape chat, mulelaaa aku bosan. dan mengangakan mulut..





dan ianya sentiasa berakhir dengan kegiatan riadah seperti ini..dan ianya selalu berulang dan berulang...


sekiannnnnn....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive