Popular Posts

saya jeles dengan kak Nora



okay. nora danish mmg buat saya jeles. muka cntik dan badan perfect. kadang2 wondering kenapa suami die tggl dia. utk bersama fasha sandha?





fasha sandha bertudung? menakjubkan! hehe. x berbaloi tinggal kak nora sebab si suara nyamuk ni. :D
okey.dan tiba2 entry saya berkaitan artis. hehe. bukan lah apa. sebenarnya saya sedang dilanda kejelesan. nora danish cantik.. walaupun dah ada ank. saya? gemok walaupon belum berkahwin. hehe. nak ikutkan xdela jeles sgt. tapi sebab sayang saya suka nora danish. jadi tergugat jugakla hati saya ni. yelah, mana sama. saya x cntik mcm nora danish, tapi saya ada hati yg bersih utk dia. utk jdi cntik utk dia? jauh sekali. but i will do my best! xde apa yg lebih menyinggung perasaan seorang perempuan jika dirinya dibanding2 dengan perempuan lain. :) saya juga mcm tu. dan saya percaya, semua perempuan mcm tu.






muke kitorang iras2 kan? haha perasan. =_=
okay. gambar di atas hanya sebagai hiasan. haha. perasan kejap jadi adik nora. x salah pon berangan. 


p/s: x semestinya jadi diri sendiri tu x cantik. awak patut bangga jadi diri awak. awak special jugak. unik. sebab ada sorg je awak dlm dunia ni. xde yg sama. dengar aa lagu selena gomez tu. who says. hehe..


dah habis luah pada jam 1.41 am

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive