Popular Posts

cik aya ke sekolah lamanya

sementara belum masuk U nih...aku di jemput ke sekolah. haaa. kaunselor sekola aku dulu yang invite. kalau x kerana cikgu tang yang di kasihi, mmg tak laaa aku nak pergi sekolah, panas2 terik, pastu bulan puasa. hehe. maklumlaa. nnt haus. penat. puasa kan. tapi berkorban lah jugak..untuk junior2 aku tuuu..




dan animasi kat atas mmg sdikit sebanyak x berubah mcam real nya.. hehe. (nak kata aku hebat) kaunselor sekolah baru, cikgu dafi amek aku kat bustand. oh okay, mestilah aku rasa sangat err..agak terharu, sebab cikgu sanggup amek aku. ^^





dan bila kua dari kereta, aku dah plan nak cakap apa. hehehe. mcmlaaa aku x bercinta kan. cett. org jawa kata, temberang je lebih. kalau korang x paham ape maksud temberang, gi google. search translate. java to malay. ade berann.? ni kalau ade laa. aku x sure ade bahase jawa kat translator tuuu





okey, inilaa bilik paling aku suke buat destinasi utama mase form5, bila waktu BM. time tu aku ingt ag sape yang aja..cikgu hairol namanya. oh maaflah cikgu. saye ponteng kelas cikgu mase tu, sebab penat asek kene tulis karangan. aku nih bukan terer pon bab kua idea ni. kering. hehe. alhamdulilah, spm aku A jugak. tapi A-. hehehehe. okey, bilik ni, banyak dah berubah. and mase tu, every sudut aku amek gamba. hehehe.





aku datang sekolah ni sebenarnye di jemput, jadi..err..penceramah pasal pengalaman kat matriks. okey, mmg pelik. sebab.. cikgu tang pggil aku. sebab pointer aku bukan 4 flat pun! tp aku sure, cikgu tang paggil aku sebab, die cume kenal aku sorg je ex student sekola tu yg masuk matriks. =_= haha. x kesala..





agak terkejut jugak..sebab aku kene cakap atas pentas. makaih. walaupun aku cume kene cakap dngan budak2, tp nervous tetap ade beb. yelah..aku ngadap budak stret A. budak pandai. mmglahhhh cuak. lagi siap kene pakai microphone giituuuuhhh...mcm masuk AF pon ade jugak. hehehehe





first of all, drawing ni, aku lupe letak label. hehehe. sebab dah terlupe..ok, nila masanya, aku pesan elok2 kat junior aku. elakkan bercinta. tet!! maksud aku, jangan cri pkwe kat sana. yelah. masa terhad. setahun jer. kene laa struggle kan. jgn jadi mcm aku. main jer. tdo. haa. x dapatlah jdi doktor. tapi satu bende je aku nak cakap. x jadi dokter, x semestinya x berjaya tau. rezeki, kita tak tahu :)





ni lagi satu aku lpe letak label. oh ya, last ucapan aku, budak2 tu dah sibuk ulang balik kata2 aku. jangan bercinta. haha. padanlaaa muke kan. 





last, mase tu dah pukul 12. dorang dah nak balik. and cikgu ucap trimas, ok. aku bukan buat utk dpt apa2 pun, tp utk adik2 senegara dgn aku. nak kata bangsa, ade pulak bangse malyalam kat situ. so, tak tak.. senegara. hehe. tapi, dengan tidak disangka2, aku dapat sijil penghargaan. agak terkezut jugaklah. sebab aku x harap pon mnde lain. and siap dapat duet. hehe. jangan jeles uolllsss.. 





balik rumah jer, aku terbongkang. lepak. penat, haus. tapi xpe, puase kan... pahala tu,...





celik mata jer, mcmni la aku.. ahhahahahaha





okey, aku mmg saje nak berlagak. ni antara kata2 junior aku. aku happy dapat bantu dorang walaupun x banyak.. hikhikhikkk (ketawa bajet comel)


sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive