Popular Posts

> Rezeki Cuti

HOlla Peeps,


Sepanjang 3 bulan cuti ni 3 kejutan aku dapat dari nuffnang. (thanks to gsc-eonbankcard, citygolf, and xpax) Dan semua reward aku dapat diantara bulan 6 dan 7.. Alhamdulillah, thanks nuff (bila nak cashout duit aku pun tak tau~).. Semuanya bermula dengan Aku WOW!!! di Tengah Malam dimana aku telah bertarung bersama optimus menentang decepticon di Mid Valley untuk menyelamat dunia kat situ aku berjumpa blogger kreative heidishafiq (antara blogger awal yang aku kenal) dan dalam hall cinema aku ada ternampak blogger otai ujang tapi siapa la aku untuk dia nampak balik. ;p




Orang memberi, kita menerima, tak gitu?

kemudian aku pertama kalinya aku bermain golf di Blogger Sports Carnival 2011 with CityGolf dekat bangsar!!! HOYEAH lagi!!! kat situ pertama kali aku jumpa begitu ramai bloggers (sorang pun aku tak kenal), tapi kat situ aku berkenalan dengan deqnoor, seorang blogger yang sangat ramah. Owh ada lagi, beberapa minggu lepas, rock on with HOYEAH!!! MTV World Stage 2011 ROCK!! kat situ pun aku ada jumpa blogger cool zatywacky walaupun besesak-sesak dengan beribu-ribu manusia yang membanjiri icity..

Yang pastinya cuti aku kali ni tak de la wasted sangat (ye la tak kerja pun, blogging 24/7 je), hurm ble nak jumpa blogger otai lain lak ek? Aku nak korek ilmu-ilmu diorang..haha




Dan Alhamdulillah, rank aku di alexa naik lagi, thanks for the support,
dan dapat gak 1st review dari seorang blogger yang masyuk ROT

-zuan-
p.s : perut berbunyi, mana durian abah kopek tadi tah~ 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive