Popular Posts

dah lah berzina , bunuh anak pulak tu ..kau wanita paling kejam ! cissdell

tak seperti biasa , hari ni saya berjaya tak tidur lepas subuh ..hee! yesyessss...berjaya melawan nafsu bantal busuk yang memanggil manggil minta dipenuhkan peta keatasnyaa..ciskek! :)
tadi terbaca status kawan2 dengan feetbook ,twitter ,kagum dengan mereka ,6 hari puasa , 6 juzuk! saya je yang merangkak masih dijuzuk 3 ,heeee....takpelahh..dekat rumah pulak kagum tengok semangat family , abang dan mama duk berlumba baca quran ,,sejuk hati =_____=..nak nak plak ,akak dah start berhijrah bertudung labuh secara istiqamah ..oke , sapa nak jadi abg ipar saya ?heeeee....

semalam, saya terbaca status seorang rakan campus uia , berbunyi begini "Tahukah kamu dosa org yg meninggalkan solat adalah lebih besar berbanding dosa seseorg perempuan yg berzina lalu melahirkan anak dan dia membunuh anaknya itu. Nauzubillah.. "..



don't kill the baby , kill me :(



errkk ?betul ke ? selama ni , aku diibaratkan lebih dr seorang penzina ? and membunuh anak ?sobssssss.......teruk ase meremang bulu tengkuk,roma ,hidung dan seluruh bulu-buluku...ahhhhh, tipu la aku cakap , aku tak penah tggl solat kan..tmbah2 solat subuhhhhhh yang selalu terlajak.....ishhhhh...ase nak taubat nasuha je,,


Nabi Musa terperanjat. “Dosa apakah yang lebih besar dari kekejian wanita penzina dan pembunuh itu?” tanya Nabi Musa kepada Jibril. “Betulkah ada dosa yang lebih besar daripada perempuan yang nista itu?” “Ada,” jawab Jibril dengan tegas. “Dosa apakah itu?” tanya Nabi Musa lagi. “Orang yang meninggalkan solat dengan sengaja dan tanpa menyesal. Orang itu dosanya lebih besar daripada seribu kali berzina.”



sumber : halaqah .net


psss...semakin tua , semakin banyak dosaa,,ya allahh , ampunilah khilafku :( ..sobssssss


buibuiiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive