Popular Posts

abang ..abang ..kenapa saman saya ?sayangggg abangggggg ...

hari ini ialah hari rabu ..eh silap , hari ini ialah hari saturday ..kihkihh...saya pergi ketemerloh dengan hati riang ria rayaa ,smbil terbayangkan kasut cap bata yang bakal dibawa pulang ...ahhh ,sangat eksaited ..

sambil menyanyi ,kasut cap bataaa...ngenggg ngenggg..100 km/j,

kasut capp bataaa... ngenggggg 120 setengah km/j ...

kasuttt capppp bataaaaaa wrne biruuu ... 140 km/j ..ngengggggg

"ahhh , lembap betul lori ni ,mesti bawak lembu yang obesiti lori ni..demm! ptong je ,potong jeee , hasut aku kat kakak ! akak tak padan dengan tudung labuh , dengan macho nyeee dia memotong ,,, harrr harrrr...padan mukaaaa , driver lori ni beselawat agaknyaaa... kataku dengan angkuh ..


tetibeee ,,ade pulak abg polis yang macho2 tunggu didepan ..ape lagi , kelamkabut nak pakai seatbelt..cisss ,**hakikatnyeee aku tak pernah pakai seatbelt semasa naek kete ***




seperti yang dijangka, kami bakal melabur rm70 je kepada abam2 polis yang encem ..kalau tak rm300 ! tapi setelah abg polis tu cair tengok muka aku ,comel sgt ala2 nora danish , beliau teruss tulis kat situ , "kesalahan tak bawak lesen" ,,walhal kami sememangnya penjenayah memotong double line..kihkihhhh


pss..psss...gua tak main la rasuah2 ,senyum2 jeee ...! hahaha,,untung jadi gugurl ni ,kalau lelaki kau senyum laen mcm je dekat abam2 polis tu ,kang dia tumbuk kau cakap gay pulak! ekekeke...



buibuiiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive