Popular Posts

menahan diri dari menghisap jari ! ekekekeke

haiyakkk..sedar tak sedar , lagi bape jam lagi kita nak berbuka! yahooooo...eh , asal saya semangat tahi sangat ni ? kehkehh...yelah noks, sapa tak excited first time kot saya sambut puasa dengan family since form 1 ! yelah , dulu sibuk tamak nak blajo kat asrama penuh la sgt ,ni pon tengkiu kat la government dan uia kasi cuti free lama ! dapat gak merasa puasa kat umah! yeaaaayy !

jap lagi nak masak pulak .. tapi sebelum tu , biar saya update belog dulu ! hahahaa...saya ngantuk ni , tapi sengaja tanak tido ! jap lagi batal pulak pose...hepp heppp..bukan wetdream ea! namo nakal2 puasa ni! gugurl baek...hahaha...tapi takut habit semasa tido yang mengasyikkan akan buat terbatal puasa..heeeeeee



sesungguhnya , isap jari semasa tidur adalah sangat nikmattt !

gulp ! ketagih nak isap jariii! ketagihhh ketagihhh ketagihhhhhhhhhh...


pssss...pss...semacho atau sekacak atau secun mana pun org tuh , tido pasti melelehh punyaaa! tapi saya comel bila tido :P ...ekekekkeeke


buibuiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive