Popular Posts

> Tech Thursday : LED Touch Screen

HOlla Peeps,

Ingat last entry aku pasal aku nye wishlist? Ala yg pasal tu.. Ala tu.. Ish lupe lak korang #LOL!!! LED Touch Screen Watch!!! Ha ha ha, yesssss!!! I finally OWNED it!!! Hoyeah!!!

(AMARAN KERAS, JANGAN BERPARTY SELEPAS BERBUKA PUASA SEBAB NANTI TAK LARAT NAK SOLAT MAGHRIB DAN SOLAT TARAWIH)


model malu-malu nak pandang kamera (buat-buat calling someone)

Apa yang best?

  • Jam ni menggunakan teknologi Touch Screen, yang mana ia akan menunjukkan waktu (lampu akan bernyala untuk beberapa saat) kalau tekan di screennya.
  • Ia adalah konsep dari Jepun.
  • Menggunakan LED berwarna merah (Dalam display berwarna biru ~_~).
  • Mempunyai jangka hayat bateri yang lama barangkali sebab ia akan menggunakan bateri kalau tekan je, kalau tak tekan, lampu padam.
  • Jam ni membuat anda tak tidur malam (Setiap satu minit nak tengok jam).
  • Jika anda di dalam kegelapan, jangan takut, sebab ia akan menerangi jalan anda (macam cerita hantu pulak).
  • Rasa macho dan up to date (Wow! Hebat la Zuan tu, makin kacak dia bila pakai jam tu).
  • Dikatakan Alien dari planet eleventx akan mendapat signal apabila anda tekan skrin selama 10 saat, dan bantuan akan tiba pada saat ke 11 (Bukan fakta, ia adalah auta!!).


Apa yang tak best?

  • Kalau tak best aku tak beli jam ni #LOL
  • Ops lupa, kepala otak mungkin akan kebingungan untuk beberapa hari sebab ada masaalah untuk baca waktu (Serius tak tipu).



Video dari ThinkGeek yang akan membuatkan anda tak senang duduk : 




-zuan-
p.s : dari model yang aku tengok semuanya, tak ada pun warna merah macam aku nye, macam mana boleh jadi color merah tah... #LOL
Ops, pada yang tak tahu, insyaAllah aku akan memperkenalkan alatan2 elektronik atau apa-apa yang berkaitan dengan teknologi setiap hari khamis, dan ia digelar #TechThursday



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive