Popular Posts

blogger mengkhinzir buta ! muahahahhaa

sedar tak sedar , dah nak masuk 1 hari setengah dah kita berpuasa! alhamdullillah ..syukur sangat dapat berpuasa buat kali ke 20 ! sebagai seorang budak yang sangat sopan dan bencikan kepada ketidak sopanan, saya memilih untuk menukar ayat membabi kepada mengkhinzir..

membabi buta = mengkhinzir buta .. kehkehhh..bukankah ini sangat sopan ? so , kepada mok encek,mok encek yang ade anak handsome silalah kenalkan kepada saya kerana saya sangat sopan .erkk ,tetibe ?

berdasarkan kajian yang saya buat selama 4,5 bulan saya berkecimpung dalam industri blogging ni , (dah mcm pedana menteri ) , saya dapati bhawa terdapat blogger yang mengkhinzir buta..! kehkehh,,mana taknya , kadang2 nak tergelak jugak baca , ade ke patot aku buat entry pasal mende katak dye komen nice tips ? hahaha! gler , and ade yang entri sedih2 kau komen heppy to hear that ?


oke , ni bukan khinzir . tapi lembu ..kihkihh


ye , saya paham , ade readers yang tak baca terus je komen , takkpon yang nak cepat blogwalking sebab jap lagi nak jemput anak balik sekolah ke, ataupon nasik sudah hangus didapur ke , tapi jangan la komen yang langsung out of topic..SUMPAH KELAKAR..
nampak sangat mengkhinzir buta! muahahaha

ape2 pon kalau baca2 balik kelakar jugak , org cakap laen ko cakap laen .. mcm itik cakap ngan ayam! muahahaha...ape2 pon saya appreciate at least mereka ade effort nak komen ..anyway ,happy blogging ! muahmuahh ..


buibuiiii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive