Popular Posts

Makan Malam....


Usai solat magrib,kami kluar utk dinner....Kami x nak mkn jauh2 sbb masing2 x larat,makanya aku cal seseorang tanya tempat mkn yg sedap + murah + dekat ngn hotel....Selepas dia memberi petunjuk akhirnya kami tiba juga.....


Fitri Tomyam nama diberi...Lokasinya terletak di Batu Uban...Kalau dari QB Mall,akn nampaklah kedainya sbb kedainya terletak ditepi jalan....


Mama & mak lang order carrot susu...
(diorg ckp sedap giler)
so aku bagi A+++


Aku & Fahimah order epal juice
(A++++++++)
Sedap siotttttt


Sementara tunggu makanan sampai,aku sempat lagi layan FB...
HaHaHa....

So kat bawah nie adalah mknan mlm kami|

|

|

|

|

|

V


Nasi goreng daging blackpepper,cik Wanie yg punya...
(A+++++++++)
kena ngn tekak aku


Mee kuah,mak lang yg punya
(A++)
biasa2 saja


Nasi goreng apa ntah,Fahimah yg punya
(A++++++++++)
paling sedaplah ....


Mee ratna
(A+++)
mama kata biasa2 saja...

Apapun alhamdullilah dgn rezeki yg ALLAH S.W.T berikan kepada kami....

Lps saja mkn,kami terus blk ke hotel...Merehatkan diri.....

Kami terima berita yg menyedihkan....

Tunggu


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive