Popular Posts

Hasil Rembatan Cik Wanie....

Ini ialah hasil rembatan aku semasa di airport Changi,Singapore....
(Rembat perfurm saja)

|

|

|

|

|

V


Beg plastik dari Changi Airport


4 jenis perfurm yg berjaya aku rembat....


Ini adalah diantara peberet aku...
(baunya sgt2 sedappppppp)


Nie pun baunya best jugak...


Bau nie pun best gak...
(daring jeeeeeee)


Yg nie plak aku letakkan dlm handbag,senang skit bila ada spare nie...
HiHiHi...


Ok yg nie plak hasil rembatan dari "STAGE"...Ekceli byk lagi brg make up yg nak dibeli,tapi brg2 yg aku nak byk yg habis...Tapi aku dah pesan sama diorg,bila stok sampai,terus call aku...
HaHaHa....

Insya-ALLAH,minggu ke-2 ramadhan nanti,aku & mama akn ke Penang utk shopping raya...Mau rembat handbag & kasut raya di Charles & Keith (dah aim dah ari tue)
HaHaHa...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive