Popular Posts

homaighoshhhhhhhhhhhhhhh

oke . .assalamualaikum dan salam semesia :P

fuhhh, , ,hokhokhohkkkkkkkkkkk (batuk versi gua ) . .k hari ini seperti mana yang lu orang taw,hari selase . .oke,selase gile! **hak alla,mcm aku tak taw hari ni hari selasa bingai!

opss..marah lak mamat belakang gua ni..oke,sori2 john!gua terjerit kuat2,mcm ta penah jmpe ari selasa kan?cm vavi je. .k,story sket ea,hari ni gua penat gler babek pn tak cmni,yelaa,hari nii gua teman+pakse+rela+separaikhlas ikot mamak gua g tempat2 peranginan berikut :
  • 1 : pasar (tempat pling gua tak suke pegi,busuk babek!)
  • 2: sepital ~gatal encek doktor nak shium bontot mamak..eh silapp..cocok laaa :P
  • 3: maybank,bsn~entah,byk sgt duet :P
  • 4;2 kali g kdai makan ~tapi mamak yang mamam dua kali,gua just minum jee...**berat naek 2 kilo haha
nota rujukan subjek geography : mamak tu mak gua . .

k smbong cte . .
actually hari ni gua malu sgt bile si jiran sebelah meluah kan perasaan beliau kat gua . .sumpah geli mula2! oke,rupa2nya,beliau selalu perhatikan gua kat umah!

k,sedang2 gua sibok2 buat belog tok club gua,tetibe,ade msg fb masok berbunyii

Back to MessagesMark as UnreadReport SpamDelete

***awak sgt shantek,shumel,walaupon perangai cm lahanat,sy tetap suka awak!wajah awak yang cm cipan mmg sy dah puja sejak dulu lagi..:P tolong la couple ngan saya!

oke,,msg ni telah di ubah ikut suka ati gua sebanyak 104%


pehhh...beku gusi gua baca!walaweh . .patot laaa..selalu senyum2 kat gua laen macam je..ade hati upenye monyet ni kat aku:) bisik hati kecik ku . .wouhhhh...falat laaaa...dem!malu laaa mangkok jambannn . . gua terharu lalu melempang2 diri sendri kerana ta penah gua di ngorat sebegini rupe . .

oh2,,gua boleh carot2 kat cni pepuas coz,dia tak taww belog guaaa...hahahaha




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive