Popular Posts

sabtu yang shit

oke,dear my open diary . .

before that,morning , ,hahaha,,akibat habit buruk gua yang suka bangun around 2 or 3 pm mase cuti ni,gua telah diperli oleh mamak gua (**mak) ..cm bese la kan,gua bangun,lalu mencapai towel kuneng gua-puteh actually.,tapi da buruk kan:P g masuk bath room,sebelum masok mandi,gua sempat mencurik ayam goreng mak gua kat dapur ..heeeheee,,,feeling kan makan ta gosok gigi,,natural beauty kentot! . .sebaek sahaja gua mencapai ayam greng,mak gua berdehem dan bekata ;

" morning princess mamak..amboii,,mak pon tak pasti mak ade anak panda or dara"

gua da agak terase,smbil menyunyah2 ayam greng gua terus masok bathroom..dari jauh gua dengar mamak gua da jeritt,,"tak senonoh punye budak!" ..haha..dlm ati gua "terer gak mamak memperkotak-katikkan gua" ..

gua ase mamak ngan abahh sabar jelaa dapat anak bongsu cm gua ni..dok umah mmg jdi pemalas...huhu...gua bukan pemalas..amek2 feel..huhu..agak2 kalau makcik2 yang singgah belog gua ni,conpem dia reject gua jdi menantu..haha..nanti laa..gua da setart keje nnti gua akan back to normal life balik..dont worry k,


oke,nak cite sal shit yang kedua..uh2! after gua brunch tadi,gua g depan tb,dan parking port depan sekali smbil memakan kuaci bungaaa..opss..makan lagi kan...huhu..gua pelik,asal lak abah tak nak gadoh2 ngan gua ari ni nak berebut channel tb..dlm ati gua, ' time takde wonderpet mmg abah sengaja tanak berebutt channel ngan gua,jeles la tu"..

dengan riang atinya gua tekan button on and the sentences displayed " yr smart card is inactived,please contact yr astro customer services" i was like,fuckkk...telepas cite hagemaru gua,,and gua amek fon terus kol abg astro..hurmm..mmg bukan abah tak bayar bill tapi astro shit yang tak sophisticated ..kne tggu ari isnin..okeee...hujung mggu kuu sunyi tanpa shinchan ,hagemaruuu . . .fuhhh,..engat imam muda tadi ":P




vote for me,,IMAM MUDA KECIK :P
hahaha..

nota tambahan;
sejak cik mon balik kelantan,dia da tak msg gua,
lupa diri ke lupa kawan ?

bui bui^_^...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive