Popular Posts

notes ujung katil


Location : on my bed

Time : 2.36 am

Dear my open diary,

Hurm..morning kian dtg and I still cannot sleep.buat ape? Still thinking of people yang dah PERGI.Hello kecik wake up la..where’s yr pride ?DIA DA CAMPAK KAU! Tak guna kau tggu die lgi..tapiikan..kox cakap kat gua,KESABARAN TU KUNCI KEJAYAAN? Betul ke?so gua kne tggu dia smpai mati la ye? Just now, I called him..and tak surprised sgt, coz that gurl pick up the fon.Huh.maybe tempoh pecintaan selama 2 tahon lebih plus tempoh berkawan tak cukup tok gua kenal sapa dia yang sebenar.kdg2 sedih jugak diri ni.mcm MELUKUT ditepi oven .( peribahasa sendri,ikot suka la!)

I’m so sad,I texted my besties,BELLA and as usual she calm me. .

“setelah kita sedar ,baru kita tahu tidak semua benda kita harapkan kita akan dapat,tapi ada setengah benda kita tepaksa lepaskan untuk kebaikan diri sendiri dan orang lain, so forget him sayang “
fuhhhh…ayat bella,gua da tak sangke smbil lempang2 spongebob di sebelah gua ni,tetibe je bella jdi serius begini,By the way, betul gak dak bella ni cakap,oke gua BERHENTI BERHARAP. ..



amacam?caring tak gua ngan dak bella ni?
nseb baek tuhan melarang hubungan same gender...kalau takk....aummmmmm!

oke da semakin gile..


bui bui *_*

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive