Popular Posts

Bila Blogger Femes Turun Aloq Staq....

Hari Jumaat ari tue,aku dikejutkan dgn kedatangan sorang nie...Tue pun dia twit twit aku bgtau yg dia skg otw ke Alor Setar utk menghadiri majlis perkahwinan kwn suaminya...aku masih x percaya,so aku reply twit twit dia,dia ckp btol...So oklah kan,aku bgtau dah sampai bgtau...
Then lps beberapa jam selepas itu,dia twit twit aku ckp dia dah sampai "Bandar DarusSalam"....ha????bukankah "Bandar DarusSalam" tue kat Brunei...Pikiaq punya pikiaq,rupanya "Bandar Darul Aman"....Kelakar lah u nie...
So aku BBM dia,tanya apa plan dia mlm tue...dia ckp dia teringin ank mkn char koey teow...So aku bgtau kat "Bandar Darul Aman" ada char koey teow yg femes...So kami set dlm kul 9 mcm tue...

|

|

|

|

|

V



Sampai kat Bandar Darul Aman,terus g kat Gani Char Koey Teow....Ala tempat femes tue....Kami jumpa then hug2 bagai...Lama giler kowt x jumpa...Last jumpa masa aku buat open house kat "The Zone" bulan Oktober thn lps....
So mcm 2 citer yg kami bualkan....Dari citer itew dan citer itew....Hahahaha...Lagu tue ka...Ish ish ish.....
Mesti korang nak tahu kan siapakah orgnya...
Jeng jeng jeng
|

|

|

|

|

V


Si Ceera lah...saper lagi kan....Ala blogger femes dan sempoi tue...Aku suka kwn ngn dia,sbb dia nie relax,sempoi & yg paling penting ikhlas dlm persahabatan...Biarpun kami nie jarang bertemu & berhubung,tapi.......(biarlah aku saja yg tahu)
Masa nie si Ciput dok bawak Keisha jln2 sbb si Keisha ala2 mcm bosan jer..Mana x nyer,mummy dier dok sakan borak ngn aku n mama kan....Sian Ciput,air pun minum x abis...
hihihi...


Mcm biasalah sebelum blk,"WAJIB" lah bergambar kan sebagai kenang2kenangan...Kejap sgt kami bertemu...Rasa x puas okeh....
Korang selalu tgk si Keisha nie happy memanjang kan kat blog mummy dia,kali nie secara esklusif,aku tempek kan gambar Keisha yg paling mantop hingga menyebabkan aku,mama & Ceera tertawa melihatnya....
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Ha hambek ko,sekali si Keisha menangis,sampai nampak anak tekak dia okeh...Dia sebenarnya bukan takut kat aku tapi masa nie dia dah ngantuk,yelah time kul 10 masih kat luar lagipun jauh berjalan kan,dia x biasa lagi jln jejauh mcm nie....
So buat Ceera & Ciput,tq sbb sudi spendkan masa bersama kami mlm itew...Mmg best dpt jumpa korang...Terharu sbb blogger femes mcm u,sudi jumpa blogger pician seperti i nie...Hope kita dpt jumpa lagi....
Kalau dtg sini,bgtau awal2,nanti i bolelah bawak u pi mkn kat tempat lain plak....
Lps nie kalau ada sesiapa yg nak trun ke Alor Setar,bgtaulah Cik Wanie,mana tau kita bole meet up.....

~WITH LURVE~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive