Popular Posts

Kisah Durian Lagik....


Sebenarnya nie citer beberapa minggu yg sudah...Tapi dok peram saja dlm draft....
Korang mesti tau kan yg aku nie hantu "DURIAN"...Kalau dok teringin mkn durian tue,sanggup pi carik merata-rata sampai jumpa....
Ini adalah kali ke-dua aku dan mama beli buah durian...Kali pertama tue,kami beli durian kampung,tapi kali nie kami cari durian lain plak,durian apa yer.....

|

|

|

|

|

V


YES!!!!!Durian D24
Tapi yg nie dari negeri Perak Darul Ridzuan....
Diorg nie jual buah durian kat kawasan rumah aku saja....Yang aku dok cari merata,rupanya sekat ja ngn umah aku...


sekilo RM 12 hengget okeh....
(aku cuma beli sebijik saja,makanya RM25.00)
(Gasaklah asalkan dpt mkn)

Sampai2 saja umah,terus amik pinggan,cuci tangan dan terus ngap...Dah 2x beli,lupa nak buat pulut,kalau tidak tentu lagi mantop kan.....Adoilah...Lupa sudah....

|

|

|

|

|

V


Tebal jugaklah isinya..Mmg puas mkn..Mama mkn x mkn byk sbb dia takut "darah tinggi"
Aku????
X der kesahnya masa tue,melantak saja...
Wakakakakakaka....


Sudahnya tinggal biji saja
Mmg meletoplah bila dpt mkn durian nie...
Lps nie nak pi carik lagi,kali nie nak buat bubur durian...Pastu nak buat pulut jugak,pasti nyum nyum...
(terliur sudaaaaa)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive