Popular Posts

Terima Kasih ....

Beberapa hari lps,aku kluar dgn seseorang...Seseorang yg aku gelarkan "sahabat"...Biarpun kami berlainan jantina,tapi dia sgt2 memahami ttg diri aku...Byk perkara yg kami kongsikan bersama...Maklumlah kami sesama masih "SINGLE"...."SINGLE"kah aku???
HaHaHa...
So kami kluar pegi Alor Setar Mall...Memandangkan mood memasing malas nak layan wayang,kami just window shopping saja....Dlm dok jln2 tue,aku tergerak hati nak masuk "Speedy Video",tujuannya nak carik album ini:

|

|

|

|

V


Album "kisah CINTA"....
Mcm2 lagu ada diantaranya adalah:
  • Biarlah Rahsia
  • Janji Manismu
  • Teringin
  • Madah Berhelah
  • Kekasih Awal & Akhir
dan mcm2 lagilah....

Lps dah dpt beli cd,aku saja ke kedai silver nie....Kengkonon nak cari anklet...Maklumlah yg lama dah "hilang" kan....Dok tgh belek2,tetiba sahabatku tawarkan diri nak belikan utk aku...Aku nie naik seganlah (padahal dlm hati nie sukerrrrr)......Akhirnya TERmakan jugak pujukannya:

|

|

|

|

|

V


"Just For Me"
clust kotaknya okeh


Tara....

Kita kasi panjang & clear lagi okeh

|

|

|

|

V


Inilah dia anklet yg dia hadiahkan utk aku (selamat duit aku)
Wakakakakakaka...

Apapun aku ucapkan terima kasih kepada "sahabat"ku itew kerana sudi hadiahkan anklet ini pada aku...Aku sgt2 menghargainya...Nanti 26hb Mei,nak hadiah lagi boley?
Wakakakakaka...

~Saya tahu awak akn baca blog saya nie kan~

LaLaLaLa



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive