Popular Posts

ronggeng dak wawa


psss...pss..GURU BESAR SEKOLAH

location : sipot river utara , perak

time : jam is dead

dear my open diary ,

masuk hari neh , duk da semggu gua menjengah dan tumpang menyibuk di negeri perak nehh..but still, gua maseh tak dpt sesuaikan diri . .peppagi lagi gua tepakse bgun awal coz selalu di kejutkan oleh MEMO (kucing pusaka arwah opah ) . yang best nyee, dak MEMO ni juling + gemuk +suara yang nyaring . selalu masuk dlm selimut gua time pepagi ,sabooo je laaa....

cuaca pulak? panass glerrr,,kdg2 ujan,tapi tetap panas,umah kg kan,.smpai badan gua da nek ruam2..bukan kurap keh..haha,,da bosan takde keje,rilek gua menyetelkan homework dak WAWA adek sepupu gua yang darjah 4 neh..best gakk,yang leganyaa,dak WAWA laa..keje sekolah setel,Bile kul petang je, gua dgn dia dok layan wonderpet.haishh..my untie cakap da tak dpt beze da atr gua dgn dak wawa neh..coz badan dia besar sket dr dia :P ..hahaha..yang tak boleh blahh,,ade untie jual kueh kat dpn umah atok ni engat gua baru form 1..dem!

cakap sal keje sekolah ,dak WAWA ni kene buat folio tok subjek kajian tempatannyaa tajuk dia,"KAMPUNG SAYA " ..cm kiut2 je kan . .gua tgok dak wawa da hentak2 kaki tak taw sejarah kg nehh...budak zaman sekarang neh buat folio taip jepp..bukan cm gua dulu.pulun laa tulis gune tangan.demm!gua pon goreng laaa buat sejarah kampung neh mengikut sesuka ati guaa..haha..yang tak boleh blahnye,kene letak gmbar tok ketua kg..

gua : wawa ,kalau akak eza letak gmbar akak eza kat dlm folio wawa ni,oke tak...cikgu wawa laki ke pmpn ? kalau laki ,akak nak letak no fon sekali ..

dak WAWA : mane boleh ..nti cekgu marahh..

gua : asal pulakk ? boleh laa..nsem sgt gmbar tok ketua ni..hahaha..

dak WAWA : aah,wawa pon tegoda..hahaha

dem!



**CLICK TOK BESARR

naseb baek tok ketua tak ade belog, kalau tak ,conpem kami anak beranak kene halau kampung..haha


pss psss..kox , imy :P










No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive