Popular Posts

Bergelap Punya Pasal....


Smlmkan mlm bergelap kita selama 1 jam,semuanya gara2 ini:

|

|

|

|

|

V



Earth Hour
(kasi support skit maaaaaaaa)

Wpun dlm rumah ini aku sorang saja yg support sbb mama dok dlm bilik tgh baca Al-Quran,makanya aku sajalah yg bergelap dlm bilik tanpa on9 FB,Blog,Twitter kecuali dgn menggunakan si "Blacky" kesayangan aku itew.....


Gelap-gulita bilik aku saat itu...Tgh2 dok on9 pakai BB aku tue,tetiba dok berbunyi saja BB aku tue menandakan ada komen masuk,punyalah banyak,bila aku bukak,mak ai ramainya yg kasi komen,kalau korang nak baca,bacalah disini:

|

|

|

|

V

(kena klik kasi besar sikit utk senang dibaca)

Lagi

Lagi

Lagi


Korang tgklah kakak2 aku kat FB dok ngusik aku,mentang2lah aku nie penakut piang,diorg sakan bebenor menyakat aku....Tapi aku masih lagi bole kontrol cun...Sudahnya aku amik gambar ini:

|

|

|

|

V


Sempat lagi bergambar wpun dlm bergelap...Yg penting berselimut & bersunglass gtue...
Wakakakaka...
Dan dan tue aku dpt komen lagi:

|

|

|

|

V

(klik kasi besar skit utk senang dibaca)

Lagi

Lagi


Lagi 10-15 minit sebelum masa itu habis,aku dah bukak lampu dulu sbb aku dah x tahan sbb dok rasa takut sgt....Mau terkucil semua bagai...
Apapun,mlm yg penuh ngn kesenyuman....Tq so much guys....

Muah Muah Muah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive