Popular Posts

Fisioterapi....


Pagi semalam,aku & mama ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah...Aku kena buat fisioterapi...Nie adalah kali pertama kowt aku buat fisio...Adoilah....


Appoinment aku jam 11 pagi,tapi punyalah bersemangat nak pi,aku sampai spital kul 9.45pg... bila dah sampai tue trus masuklah...Aku masuk ke sini...

|

|

|

|

|

V


Bilik Gimnasium...

Dah mcm nak buat gimrama saja..hahahaha...Masuk aku masuk dlm nie,mama x masuk skali,mama tunggu kat luaq...Aku cuma buat satu saja iaitu cycling...Memandangkan lutut kanan aku x kuat,aku hanya buat selama 15 minit saja...tue pun ayaq mata dok menitis menahan kesakitan....
Next appoinment minggu dpn hari Rabu...Hari Khamis nie ke spital lagi utk berjumpa ngn pakar ortopedik utk amik tarikh utk dibedah....
Ya-ALLAH semakin takut aku dibuatnya...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive