Popular Posts

Bulu Mata Pelesu Rozita Che Wan...


Alamak,tajuk entri x hengat kan....Apa kaitannya bulu mata pelesu Rozita Che Wan ngn aku??
Jeng jeng jeng...
Sebenarnya smlm aku x der keje kat butik,so aku nie trylah bulu mata pelesu yg baru aku beli beberapa hari yg lepas....Selama nie dok pakaikan utk org,kali nie aku pakaikan utk aku sendiri...Mau tgk?
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Panjang x kawan2


Ditambahkan lagi ngn lens pink aku tue....
HaHaHa


Taraaaaa....Aku smlm yg serba merah...
Kalau ada lembu nie,maunya kena ligan tau...
Hahahahaha...


Panjangkan bulu mata pelesu Cik Wanie...hihihihi...Kebetulan pulak smlm aku singgah umah mak jang aku sbb sepupu aku sekeluarga blk sini...Bila sampai saja,anak2 sedara aku mcm takut2 nak dtg kat mak long nyer,rupanya takut tgk mata aku..
Wakakakakaka....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive