Popular Posts

bila hati kecikku berbicareee~~sole solee.soleleeee

di pagi yang indah,
kelihatan kambing-kambing laut,
sedang menikmati juadah bebuka puase,
iaitu teh o ais laici belacan . .

demmm! mana ade kambing laut bepuase?da la waktu pagi . .bongokkk..minum teh o ais laici belacan plak . .kau ada? cube try test . .
*****
hemmm,, when we talk about hati kan, gua ase la kan pada pendapatan gua ,ati ngan bontot ayam,bontot lagi sodap . .kenapa?cube try test sket..hahaha..oke,cm bese laa,dear my open diary,i want to story something..actually its about heart . .oke,sekarang gua da dpt rase tahap keseriusan gua dlm menulis belog ni..walaweh!

betul ke gua ni bajekk cool?betul ke gua ni pempuan yang ego?betul ke gua ni selalu men"deny"kan perasaan gua? betul ke gua ni berat mulut dan malu untuk mengaku suka tehadap seseorg?

( backup voice) beeeeeeeeeettttt . . .haipppppp...jgn jawab. .

hurm,smalam gua msg encek "J"..jgn salah paham,he's my besties..and he told me that seperti like seperti yang gua nyatakan diatas..tak perlu la gua nak ulang byk kali kan..gua sedar gak hal yang sedemikian(habes skema da ayat ni)..

entah la wehh,bg gua,love is not just come from words,but from action..oke?engat senang gua nak cakap "I LOVE U " kat people?engat senang? oke..mungkin ke"cool"lan dari muka gua dlm menafikan cinta tu buat owg pikir gua ni maen2 atau tidak seriusdlm cinta n..wehhh..korg nmpak je gua ni cmni,konon cool padahal gua lembik..

dok sorg2 ni teringat kawan2 uia gua,hurmm..especially ati,gda,and madi . .mereka selalu cakap gua seorg yang jenis tak tunjuk perasaan depan people,tapi dlm ati?sapa tahu kan . .

DEAR CRUSH : I JUST BEING MY SELF AND I DA REVEAL MY TRUE IDENTITY IN FRONT OF U KAN..LIKE I SAID JUST NOW,LOVE IS NOT JUST COME FROM WORDS,BUT FROM ACTION..HOPE U PAHAM..WAIT U UNTIL DIE..(GILER BABEK SERIUS GELI AYAT)



nota tampal kat dahi kau! :P i have crushing on u la gile!


bui bui ^_^

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive