Popular Posts

ikan oh ikann....

hai korang ,

hari neh ,ari senin.. dan juga hari abah! heee..sedar tak sedar da 19 taon setengah da gua membesar kat dunia neh . .engat semakin besar semakin matang ..errr ..(besar sgt ke ?)hem, ase mcm semalam je gua g tadika,,tetbe da msuk u . .wah....hiperbole taw! pedana menteri pon tak macam gua nehhh...pas grad dari tadika je trus masuk u..korang ada?

gua teringat peristiwa kat tadika dulu . .dem! begaduh ngan cikgu pasal lukisan ikan . .teringat lak cikgu SALMAH . .ape khabar cekgu ?anak nsem, bila leh jadi menantu,,hahaha...CELAKE.

""haniza , cikgu nak kamu lukis ikan kan, yang awak lukis sekali kaki buat ape?""

""tak , tak...abah saya kata, ikan ada kaki , mcm ni,abah yang ajar lukis cmni" kata gua dengan angkuh . .

lastly ...setelah di yakinkan oleh cikgu baru gua taw, selama 6 taon gua ditipu oleh abah yang ikan ade kaki . .hikhik...sweet je abah neh , gua balik umah gua tnye dye, asal abah cakap ikan ada kaki , ,simple je abah cakap, sebab ikan yang abah lukiskan neh ,spesel...tuk adek sorg jee....orang laen ade?

dulu kecik2 tak paham mksd abah gua,bila da besar , baru gua paham ,ghopenye ,abah sentiase wat yang tebaek tok anak2 dia and he want to give moree. .herrr...nak nanges pulek dahhh. .gua engat lagi ,gua neh manje taw ngan dia, mase tuh senja, hujan kilat2 , susu gua da hbes, gua nanges tak berenti2 padahal tak silap gua mase tuh gua da darjah 6 da kot..alaa,,susu abes je pon..abah gua tak smpai ati,dye kuar jugak dlm keadaan ujan...cian abahh ...abahhh,,,sowi for all my rubbish,,:(

pehh....tak boleh blahhh...cm kaki ayam pon ade gakkk...haha



**penyumbang tebesar coki2 nehh**

selamber menggedik dengan roomate mak gua....

abahh...adek sayang kamuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....



psss... pss.... korang ade abah yang hebat cm abah gua?sebab tu gua hebat..


bui bui (*_*)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive