Popular Posts

Percutian Yang Paling Singkat


Ini adalah cerita beberapa minggu lps punya,kiranya dah sebulanlah crita nie....(nampak sgt punyalah mls nak update blog kannnnnnnn).....
Masa nie last minute punya plan...Kiranya x dernyer nak plan beberapa bulan sebelum,kiranya hari nie plan,esk jalan...
Gtuekan...


Yes,aku & mama ber"PINK" gegurl gtue okeh....Sgt2 jarang aku nak perPINK-PINK bagai,sbb aku adalah Pencinta PEPEL....
Wakakakakaka....

Nak tahu kami ke mana?
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Bukit Kayu Hitam (BKH)???

Ke atas lagik.....


Ada 6 passport,maknanya kami berenamlah yer.....Ekceli pergi ber-8,ada sebuah kereta lagi yg pergi....(x sempat nak snap sbb teruja nak pi negara org)...

Sebenarnya kami ke Hadnyai,Thailand....Kami pergi ngn kereta dari Malaysia...Salah seorang kawan aku memandu dgn menggunakan kenderaannya sendiri,kiranya aku ngn mama menumpang saja....
Berpandukan GPS,perjalanan kami mengambil masa selama 1 jam dr BKH...Perjalanan yg kami rasa jauh sgt2,maybe sbb 1st time pergi ngn kereta kan...(next time dah rasa dkt kowt)...
Setibanya di Bandar Hadnyai,kami menaiki kenderaan awam mereka yg dipanggil "TUT TUT" dan terus ke Floating Market....

|

|

|

|

|

V


Yeah,inilah tempatnya...Mmg meriahlah tempatnya...Nasib baik masa tue blum lagi musim cuti sekolah,kalau tidak mmg comfirm lagi ramai manusia...
Korang layanlah pic2 kat bawah nie:

|

|

|

|

|

V




Jeli kelapa
(terbaek lah)


Lihatlah 2 beranak yg baru lps mkn....
Pink gegurl gtue :)


Senyuman ini diberikan kepada semua kawan2 yg x pernah rasa bosan membaca blog kesayangan hamba ini.....
:)


Aku x tau,menatang apa yg tertulis itu....
Lps dah puas bershopping kat Floating Market,kami terus pulang ke Bandar Hadnyai...Masa nie kami sambung shopping....
Kami pulang ke Malaysia pd jam 9 lebey mcm tue...Biarpun percutian yg sgt2 singkat,tapi kami tetap enjoy...
Maaf sgt2 sbb mmg terlupa giler nak amik pic kwn2 yg lain sbb dok sibuk bershopping....HaHaHa...
(biasalah kalau dah dpt shopping,mmg lupa kamera2 nie)
Nak tahu brg apa yg sempat aku rembat,
TUNGGU!!!

:)


Nota kaki ~ Next plan ke "BANGKOK" plak,insya-ALLAH.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive