Popular Posts

Majlis akad nikah...

Pada hari Rabu yg lps,aku dan sahabatku,Maizatul Miza telah ke majlis akad nikah seorang lagi sahabat lama kami,iaitu Siti Nor Hanieza....Dia nie kiranya satu gang ngn aku & Maizatul Miza sejak sekolah rendah lagi,satu kelas cuma lain meja saja....
Majlis akad nikah diadakan di Masjid Pantai Johor selepas solat Zohor....Mereka amik tema "PEACH" utk majlis akad nikah....


Inilah orgnya....
Siti Nor Hanieza
(sebelum menjadi isteri org)


WAJIB tuan blog amik gambar pengantin...
(amik berkat katakan)
HaHaHa


Masa nie dia dah dok getaq dah nak diijabkabulkan...Bole nampak getaqnya masa dia kena sign borang nikah...Nampak sgt2 okeh....Tgn dah seram sejuk katanya....
Nak tgk bakal suaminya...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Aynoor Hakim....
(dup dap dup dap)

Dgn sekali lafaz,mereka kini sah menjadi pasangan suami isteri....
Selesai saja majlis pernikahan,kami terus ke rumah Nieza utk upacara mkn2...Aku nie kalau bab makan,mmg laju lah....Mcm2 lauk kampung ada,termasuklah ikan pekasam...Maaflah gambaq x dak sbb dok syiok mkn sampai lupa okeh....
Dah kenyang,kami mintak izin utk pulang sbb masa nie dah mula hujan....Oh ya,majlis persandingan mereka akn diadakan pada hari Sabtu (26hb Mac 2011)

So aku akhiri entri ini dgn gambaq ini:

|

|

|

|

|

V


Dok berpikiaq,bilalah tiba masa aku nie kan?
Masih terus menanti.....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive