Popular Posts

Mari Menconteng Semua


Pada hari Isnin yg lalu,aku sajalah buat "conteng-conteng" diwajah utk beberapa org sahabat aku & org kuat "Puteri UMNO" cawangan Alor Setar....
Ia diadakan di SnS AnGGuN pada jam 8.30 mlm...Mlm tue hujan yg sgt lebat tidak mematahkan semangat aku dan mereka utk teruskan agenda kami......
Kalau nak tgk gambar sebelum,layarilah di sini:
Www.sns-anggun.blogspot.com

Yang kat bawah nie adalah gambar2 selepas di make upkan....Korang layan jelah

|

|

|

|

V


Normalisa
(make up pengantin)


Maizatul Miza
(make up tunang)


Nurul Aini
(make up malam)


Siti Nor
(make up malam)


Fokus pada mata si Aini....


Dah mcm Yuna dah aku nengok....


Fokus pada mata si Malisa
(make up pengantin)


2 beradik difokuskan pada mata....


Aku bersama mereka yg sudi memeriahkan majlis malam itu...Hope dpt adakan lagi majlis seperti ini lagi,Insya-ALLAH...

Tq to Encik Ghadafi (suami kepada Marlisa),yg sudi jadi photog kami pada malam itu...Hope dpt bekerjasama lagi....

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive