Popular Posts

Cik Wanie & Petronas...

*ADA GAYA X???*

Apa kaitannya aku ngn Petronas???Kenapa aku amik gambar disitu??Adakah aku akn buka petrol station Petronas kelak???
hahahahaha....
Mana nak pi tau kan kalau rezeki ada kan...KAdang2 kita sendiri x akn sangka kan,ALLAH S.W.T nak bagi rezeki kan hamba-NYA kan....

Sebenarnya.........

|

|

|

|

|

V


Aku pi pejabat kawan baik aku sejak bangku sekolah lagi....Org itu ialah Jasmiera Miziana,dah lama gila x jumpa,x sangka kami dpt jumpa kembali...Selalu jugaklah aku pi amik minyak kat stesen milik keluarganya dan ari tue aku berkesempatan singgah ke ofisnya ....
Kami berbual mcm2 topik dari citer zaman sekolah sampailah kisah2 skg...Btw dia nie dah kawin,tapi masih blum ada rezeki lagi utk dpt cahaya mata...Insya-ALLAH,satu hari nanti ada jugak wahai sahabatku....

X sabar nak tunggu Isnin dpn,kami akn berkumpul reramai di butik aku....Nak tahu apa akn berlaku kenalah tunggu entrinya nanti ok:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive