Popular Posts

Reumatoid VS Osteo....


Ingat lagi x pasal entri ini:
http://cintawanie.blogspot.com/2011/03/berita-yang-kuterima.html

Sebenarnya smlm aku & mama ke Hospital Sultanah Bahiyah utk medical check up...Kali nie ke "klinik Ortopedik" utk rawatan susulan....Kali nie aku berjumpa dgn 2 doktor sekali dan salah seorangnya adalah doktor pakar bahagian ortopedik.....
Alhamdullilah aku dikhabarkan dgn berita "GEMBIRA"...Mesti korang nak tahu apakah ia kan....Alhamdullilah,aku x perlu menjalani pembedahan lutut aku kerana ia TIDAK PERLU....Mereka terangkan pada aku....Tapi keGEMBIRAan aku tidak lama,kerana aku dikhabarkan dgn satu berita "BURUK" iaitu:

|

|

|

|

|

V

[osteoarthritis_image3.jpg]

Aku mengidap penyakit "Osteo Arthritis"....Kalau nak tahu apa itu penyakit Osteo,carilah kat google,aku malas sudah nak carik..
(huk huk huk)

Maknanya aku kini mengidap 2 penyakit yg berkaitan ngn "Arthritis"



"Reumatoid Arthritis"

Dan kini ubatku dah bertambah:

|

|

|

|

|

V

Yang ada tanda "anak panah"....

Seksa tol nak telan ubat2 tue dah skg nie sbb semakin bertambah...
Apapun aku terima dugaan ini dgn hati yg tenang...Biarpun ia dtg menimpa-nimpa,aku yakin setiap yg berlaku ada hikmahnya....Aku akn terus berusaha utk mengubati penyakit ini...
Berkat doa dari keluarga,sahabat-handai dan dari kalian semua memberikan "kekuatan" pada diri ini supaya dpt meneruskan khidupan seperti biasa.....

Nota kaki ~Kerana penyakit aku ini,ada yg sanggup putuskan persahabatan kami...Nak tahu tunggu di entri berikutnya ok....(sgt2 sedey & down)......

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive