Popular Posts

Spring Cleaning SnS AnGGuN...


Smlm aku dan mama ke butik seperti biasa...Mmg dari mlm sebelumnya,aku dah plan utk buat "spring cleaning" kat butik aku tue memandangkan dah lama x buat perubahan kan...
Seperti biasa sebelum ke butik,kami akn singgah ke Restoran Zeffee utk tapau ayaq...Biasalah malas nak buat sendiri,makanya tapau sudehhhhh....


Cik Wanie yg bertudung "Kuning" campur2 ngn "Pepel" di hari khamis yg berbahagia ini...
*mood happy giler*
Sampai saja kat butik,terus mulakan tugas

|

|

|

|

|

V


*SEBELUM*

Kali nie nak ubah meja kerja masuk kedalam bilik make up sbb rasa mcm serabut letak kat ruang depan....Memandangkan aku x bole angkat berat sgt,makanya mama membantu aku...Tq mama sbb sudi bantu Wanie buat keje2 ini...Maklumlah,anak teruna x der kannnn.....
So setelah 1 jam buat keje2 ini,makanya sudah jadi mcm nie:

|

|

|

|

|

V



*SELEPAS*

Lapang giler bila x der meja okeh...Deretan baju pengantin pun nampak lebih panjang saja....
Hari ini (Jumaat),aku dan mama akn sambung buat spring cleaning dibahagian depan sekali dgn dibahagian window display.....
Bermula 12hb- 19hb Mac aku akn mula bz ngn make up job....So kalau nak melawat "rumah" kalian pun maybe mlm lah kowt...
Hihihihi....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive