Popular Posts

Majlis Berendoi.....


Jumaat lps,aku dpt jemputan ke majlis berendoi anak saudaranya....


Hahaha,aku gunakan gambar yg sama seperti entri yg sebelum nie...
hihihihi...


Bertemakan warna "Peach"...Mmg mewahlah nampak....Majlis berendoi nie khas buat baby yg baru berusia 6 bulan iaitu "Siti Fatimah" kalau x silap akulah,cucu kepada Dato' Rahmat & Datin Yasmin.....Owner Yasmin Holdings .....
(sori x sempat nak snap pic baby)


Ini saja pic yg sempat diambil sbb aku x bole lelama kat situ sbb aku ada urusan lain dii butik...Dari kiri tue Syazana,Cik Wanie & Mas Nadjwa....Mas Nadjwa nielah yg menjemput aku ke majlis berendoi anak sedaranya...Tq wawa sbb sudi menjemput aku,sori x bole lelama sbb aku ada byk urusan yg perlu diuruskan di butik....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive