Popular Posts

Lunch di Q Bistro....


Smlm lps aku buat fisio kat spital,aku & mama terus ke Sg Petani...Tujuan utamanya adalah ......(nanti aku citer kat entri lain naaaaaaaaa).....
So bila dah sampai kat Sg Petani,kami terus ke Tesco baru kat Bakar Arang sbb kat situ ada satu restoran yg mmg meletopssss mknannya....

|

|

|

|

|

V


Itu perempuan x der kena-mengena ok:)


Yes di Q Bistro...Dulu kalau trun KL,pernah jugak beberapa kali mkn kat situ... (kan best kalau depa ada bukak cawangan kat Alor Staq,bole aku laboq kat situ sama)
Wakakakaka...
Menu2 yg kami order utk tgh hari itu:

|

|

|

|

|

V


Manggo juice
(yg nie buah manggo tau,bukannya kordial)


Nasik kandaq mama yg punya
(ayam kari dia mmg mabeles okeh)

Utk aku plak,special skit,nak tau aku order apa:

|

|

|

|

|

V


Nasi putih


Ayam blackpepper
(meletopssssssssssss)
5 BINTANG okessss


Sup sayur campur
(4 BINTANG)


Telur dadar

Mmg kenyanglah kami dua beranak...Bak kata mama,sampai sengkak perut mama...Wakakakaka.....
Lps dah kenyang mkn,kami solat dulu sebelum ke destinasi seterusnya...
MAsa nak ke car park tue,tetiba aku ternampak nie:

|

|

|

|

|

V


Coklat Homemade


Aku beli jugaklah beberapa bar....

Destinasi seterusnya???

Jeng jeng jeng



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive