Popular Posts

Mmg Dasar Kurang Ajar !!!!


Adoilah,dah lama x kluar ngn ENTRI GERAM,ttiba pagi nie kluar entri cenggini...Sebenarnya aku x brapa suka entri2 yg menyakitkan hati,tapi entahlah kali nie aku rasa "HANGIN"lah kjap ngn apa yg aku nak kongsikan bersama korang...
Kalau korang nak tahu,skg nie FB aku mmg private dan bukan semua org yg blh masuk okeh...Tunggu aku approve dulu,baru leh jadi friend aku....Dalam listing skg pun masih ada lagi 31 org yg sdg menunggu utk diapprove termasuklah salah seorang hamba ALLAH nie....
Beberapa hari lps,aku ada lah PM sorang nie,then br smlm(30hb), dia reply...Dlm2 dok reply tue,ada beberapa ayat yg buat aku "TERSENTAP" seketika...So korang bacalah sendiri yer:

|

|

|

|

|

V


Lagi

|

|

|

|

|

V


Dan lagi

|

|

|

|

|

V


Apa korang rasa bila dpt message mcm gtue ghuper...Dan apa motifnya dia nak add aku?Adakah utk memalukan aku lagi @ sengaja nak mengAIBkan diri aku yg sememangnya aku nie adalah gadis "GEMUK"!!!......
Dan dia tidak berada didalam friendlist aku yer kerana bagi aku kalau mcm nie lah gayanya,mmg dia tidak layan menjadi "KAWAN" aku....

So apa pendapat korang ttg isu "PEREMPUAN GEMUK" ini...Benarkah "PEREMPUAN GEMUK" ini tidak layak mencintai & dicintai dan tidak layak utk "MENDIRIKAN RUMAHTANGGA" seperti "PEREMPUAN2 KURUS" diluar sana.....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive