Popular Posts

oh , thanks dak dja tag gua (>_<)

1. encek pentanya soklan : Adakah anda rasa anda HOT?

smbil makan coki-coki gua jawab :dem . .dem . .lu ni mmg memahami gua kan ? cmne taw gua ni HOT TEMPERED ? hahaha:P

2. encek pentanya soklan : Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang.


bibir itu mahal . .hahaahahaha

3.encek pentanya soklan : Cerita pasal gambar.?

smbil makan coki-coki gua jawab : lu kalau tak busy body tak leh ?

yelaahhh . .ekcely , gmbar neh kat perak . yee,, sekarang ade kat kg perak.. memandangkan atok gua sakit kan , gua and family balik la perak . .tapi kan , ,smpai perak, gua bukan jaga atok ( derhaka nye cucu ) . .gua g makan abc dekat waterfront kuala kangsar . .pehhhh . .marvellous . .dem! hbes duet gua . .kenapa pegang kipas ? panas doe perak ni,,itam gua :P ,lalalalala

4. encek pentanya soklan : Bila kali terakhir makan ayam?

smbil makan coki-coki gua jawab : ohh . .ayam tak taw,chicken gua taw..pss..pss...dgr cite ayam itu banyak lemakk . .gua vegetarian :) . .hahaha,,so mana dtg nya lemak2 kat badan gua ? gua pon tak pasti..hahahaha


5. encek pentanya soklan :Lagu terakhir yang anda dengar?

smbil makan coki-coki gua jawab : hahaha..disebabkan gua duduk ngan mak gua time cuti ni ,gua terpakse menadah telinge mendengar lagu "BUNGA RAYA BUNGA KEBANGSAAN "..amacam ? patriotik tak gua? lagu faveret mamak gua neh..rilek nyanyi lagu ni time nak dodoikan gua tido . .:P

6. encek pentanya soklan :Apakah yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini?

smbil makan coki-coki gua jawab : ehh...lu tak payah nak anda-anda sgt lahhh...penat gua layan keskemaan lu nihh...haha..ape yang gua pkir yee ? sibuk laaa luu nak taww...hahaha..

7. encek pentanya soklan :Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?

smbil makan coki-coki gua jawab : hemmm...soklan yang bagus . .huhh..gua ase membe2 gua tak penah pggil gua ngan nama real gua . .maybe gua terintroduce diri gua ngan nickname kot..and yang lebih parah , ade yang tak taw real name gua.. cm bese , dak2 ni pggil kecik je . . cousin pggil manje ,nenek gua yang bg ,family pggil adek , gua anak bongsu kann...


8. encek pentanya soklan :Tag 8 orang.

smbil makan coki-coki gua jawab : kalau gua malas cmne ?hahaha...malas la tag :P

9. encek pentanya soklan :Siapakah No.1 anda?
10. Katakan sesuatu kepada no.5.
11. Orang no.3 berhubung dengan siapa?
12. Bagaimana pula dengan no.4?
13. Pesanan untuk no.6.
14. Kata-kata cinta untuk no.2.
15. Adakah no.7 dan no.8 ada persamaan?
16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang yang anda tagged di no.1.

smbil makan coki-coki gua jawab semua soklan diatas :) ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz . ..cm wartawan lu tnye . .laju sgt tak sempatt gua nak jawab..hahahaha


17. encek pentanya soklan : Persamaan antara lembu dan kambing.

smbil makan coki-coki gua jawab : lu asal tak tanya sal pesamaan semut dengan gua ke ?hahaha...jawapan diaa, dua-dua kencing tak basuh , ,giler HABAT = ( orang pahang cakap pengotor )


18. encek pentanya soklan :Perasaan ketika menjawab tag ni.


smbil makan coki-coki gua jawab : gua nak tanya lu , bengang tak tanya soklan kat org tak reti bg kejesama cm gua ni ?hahaha ,,


DONE ! thanks dak dja tag gua . .pehhh . .terharuuuu . .walaupun takde line tenet sgt kat kampung atok gua ni ,gua try aaa jawab :) thankss,,,teruskan bace belog EXXA haniza :)

bunyi cm gedik kan ? BUI BUI (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive