Popular Posts

fakta dan auta . . .grrrr

hai people :)
cm bese la soklan "basi " yang gua tnye , lu org chat ?haaaaaaa ?tak chat ?ate sape swuh makan deghoyan banyak2 (tgn cm usop H.K.L.B.R )..dah naek darah tinggi kamu tu...haha,,okeh , actually hari ni gua tak taw nak tulis ape..mmg la tak tulis kan, taip jep..BENGONG jugak kan kamu neh,,haha..so , arini gua nak cite serba sket lah sal gua neh..yelahhh...lu org arap kawan ngan gua..tapii tak taw tentang gua,,tambah2 dak meon..nama penuh gua pon tak taw..ceh, panggil gua ikan puyu,,dem!sbg balasan, belanje gua COKI-COKI SEKOTAK!


k, my real name dlm IC warne BIRU (kalau merah indon) NORHANIZA binti HASHIM..heee....ezza haniza tuh nama femes je(femes la sgt )..haaaa...gua ulang full name gua
NORHANIZA binti HASHIM . .cik abg oiii..jgn silap sebut time nikah nanti yee.......heeeeeeeeeeee....

jum layan cite fakta dan auta gua nehhh...



huh . .budak pendek ni bukan gua :P



fakta itu kenyataan
  1. gua suka puji orang tak kira laki ke perempuan ke dengan words "KACAK"..obviously kann.
  2. gua ni kadang2 peliks jugak ,suka berangan mende pelik2,makan pelik2, alaaa...cm gua berangan cium pipi pedana menteri, and gua selalu makan roti canai ngan coki2..(sedap )
  3. gua neh nmpak hardcore , (bajek kacak and cool ) ,tapi sebenarnye kuat nanges,emo,dramaqueen,(yelahhh,,dak literature kan)
  4. gua berdarah campuran bugis+cina+india . . kalau korngg tgok muka gua ta cm mix pon..yelaaah..gua tak tamak amek fully muka cina,or india, or bugis..gua amek sket2..haha..cm mata gua besar=india , hidung kemek = cina , and fair skin+ jari kaki tgn pendek = bugis . .huh..! ONE MESIA kan. .naseb baek gua tak tamak sgt, kalau tak sekali kadazandusun,kadazanladang gua kaut amek sket cm muka gua..hahahahaha
  5. gua suke giler babekkk babekkkk warna pinkk...kalau boleh gigi pon nak warne pink..gua penah berangan kucing gua encek pesu tu warne pink...wahahahahaha
  6. bila bangun tido suka makan terus tanpa gosok gigi..euwwwwwwwwwww..(so nak couple lagi tak ngan gua?)
auta or fake
  1. gua ni terer maen gitarr ..errrr...padahal certain2 lagu jepp...chord yang susah2 fail mak nyahhh!
  2. gua penah kuar dating ngn zizan raja lawak (penipu)
  3. mempunyai sebuah produk jenama sendri..alahh..yang simply siti tu gua yang buat..saje guna nama dia..hahaha...dlm mimpi!
  4. gua selalu ase gua neh comel walaupon kecik(hahaha)
  5. artis ramai minat gua(tebalikkan ayat neh,,) alaaa...cm zaitun sameon tuh..rilek ajak gua dating,gua cakap gua layan laki je bhai !nanti nabi tak ngaku umat..haha
  6. gua best student,,errr,,,mase kat tadika dulu laaa...heee
k laaa...out duluuu..nyibuk nye kucing gua encek pesu ni, nak taip pon taklehhh...panjat2 nye keyboard lappy gua mintak penampo..grrrrr


bui buiii^_^

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive