Popular Posts

jamban ku jamban mu juaaaaaa

hi , dear my open diary and readers . .

korang sihat tak weh ? tak sihat g jmpe doktor,saket perot g jamban :P . .k , maseh dlm mood kampung ,edisi post gua kali ni edisi kampung atok gua kat perak neh . .da dok kg lbeh kurang smggu lbeh ney , gua ase lebih tenang dan cool melayan bunyi2 cengkerik yang menyanyi riang . .hahaha. .agak cepat ye menyesuaikan diri . .

TRAGEDI BERMULAAAA. . . .

pada suatu pagi subuh sabtu yang heninggg ,
gua duduk temenung dekat kerusi malas atok gua,
yelahh..sejak atok sakit ni,
gua la yang take over tempat dye lepak ,
oh lupe, umah atok atas bukit ,
dari atas umah ,kita leh tgok pemandangan negeri perak yang semat neh :P
amacam ,ada gaya cm tour guider tak ?hahahaha..kehkeh..smbung,

sedang gua dok asyik layan perasaan gua neh ,huhh . .da mcm org ilang anak je,pepagi da temenung kan,
tetibee,,proot . .proottttt!haish bunyi ape tuh , laen macam je,
gua cool je lagi . .proooot . ."eh sapa pulak kentot neh?" , ,gua cakap pura pura tak taw...
hem . . 1, 2, 3
CABOTTTTTTTTTTTTT!



gua tak tggu dahhhhhh....terus lari laju-laju g jamban...


setibanya di jamban , , tadaaaaaaaaaaaa. . .dem ! MEMO kucing pusaka peninggalan arwah opah gua sedang melepas kat situ...
"weh , sesuka je kau masok ye?Alamak , hilang kejantanan aku !"
sambil menutup kemaluan beliau MEMO membebel dlm bahasa kucingnyeee..





ohhhh kau dulu lepak yeeee.. . .Dem!
dah la gua halau tanak lari . .ouhhh...kucing2 zaman sekarang , berak pon dlm toilet manusia . .
tu baru kucing , suatu ari nanti , tak mustahil lembu g berak kat kedai kek . .
senang , lepas berak boleh jual dahh . .haha
dem! geli gua tahi cm kek . .


da la chow! bui bui(^_^)





**akibat menahan berak , smpai tangan gua jadi cmtu..hahahaa


psss . . .psss . . .korang penah tahan berak tak ?hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive