Popular Posts

Apa Kata Wanita....



Ada sesiapa tgk tak Apa Kata Wanita siaran hari Jumaat (18hb Mac 2011) yg lps....Aku x tgk sbb aku bz ngn keje....Sbb selalu aku tgk Siaran Langsung hari Sabtu,ulangan hari Jumaat 2 ptg...
Dalam kul 2 lebey mcm tue,salah seorang teman FB ada antar sms kat aku tanya samada aku ada antar komen ke kat Fanpage Apa Kata Wanita (AKW),aku dgn selambernyer jawab "X ADA"...Pastu dia dok kata aku tipu...Aku mcm blur kjap,apa hal plak mamat nie kata aku tipu...Lama tue aku diam kjap.....
Dlm kul 5 lebey aku cal teman FB aku tue,tanya dia blk apa sebab tanya soalan mcm tue,then dia jawab td ZamZarina ada baca komen kat fanpage AKW,then dia sebut nama "Cik Wanie Ghani",dia kata mcm kenal saja nama tue,then aku pikiaq blk rupanya mmg ada...Tapi x silap itu minggu lps punya komen.....

|

|

|

|

|

V


Tajuknya tentang:
Perlakuan curang di alam maya sukar sekali untuk dihindar. Lebih menakutkan keadaan ini juga menjadi punca perceraian pada masa kini. Justeru bagaimana caranya pasangan samada suami atau isteri mengesan pasangan masing-masing yang menkhianati janji yang dilafazkan saat pernikahan lalu?
So aku kasilah komen mcm nie:

Pada pendapat sy,pasangan kenalah sentiasa peka ngn keadaan pasangan masing2,maknanya kenalah sentiasa tahu gerak-geri pasangan kita utk mengelakkan hal2 mcm nie berlaku... Kenalah sentiasa bertanya ke mana arah tuju setiap kali pasangan kita hendak kluar. Dan x salah, kalau skali- skala kita ikut dr belakang utk pastikan pasangan kita berckp bnar. Lebihkan masa bersama pasangan,pergi bercuti... Kalau pasangan kita ada akaun FB,twitter atau sebahgainya,lebih elok kita pantau...

Itu saja....

Then masa aku kluar ngn mama ptg tue,tetiba ada seseorang tulis kat wall FB aku:

|

|

|

|

|

V


HaHaHaHa

Apapun aku berterima kasih kepada pengacara "Pn ZamZarina" kerana sudi membaca komen aku yg x seberapa itu...Mmg btul2 x sangka terpilih utk dibaca....Tapi syg aku x dpt menonton ketika itew....

~HIDUP WANITA~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive