Popular Posts

info : awas status anda ada virus! cara nak halang virus di fb

assalamualaikum . .

memang sejuk kan pagi tdi? best glerr tido time ujann...grrr...oke,hari ni gua tanak cite sal mimpi gua tentang zizan raja lawak yang meminang gua malam tadi, but nak bg sikit info la kan..uhuhu...baru gua ase belog gua neh bermaklumat dan terkini dan berguna sket...huhu...selalu dok merepek meroyan tak tentu pasal..dem!

cik choki-choki (gua la tuh ) pelik jugak malam tadiii, fb geng2 gua banyak yang kuar cmni, malah ade yang anta chat cmni jugakk,,,

'Hahahahaha sungguh tak ku sangka ada orang yang sanggup romen tepi tangga!! SERONOKNYEE SKODENGG, muka macam kenal! Cube korang tengok, macam kenal kan"

"Masih ada orang yg mau terkenal dan kaya raya dengan memuja setan, termasuk salah satu grup band terkenal di Indonesia ckckckck.... baca selengkapnya di http://tinyurl.com/4fqudco !!!

haaa...ni lah virus spam link kat fb anda..he'hemm...cm juruacara direct selling da cara gua cakap kN..sindrom cacat neh akan terus auto update status fb korng kalau korng maen tekan je link neh..wah wahh...ni memberikan imej yang calar kepada anda...hehehe...dengan bangga gua nak cadangkan cara untuk avoid drpada mende cacat nih...

yang pENTING ..

korang jangan gatal2 or gedik2 nak tekan link neh..kalau tak habes fb korng.jangan klik taw!

kalau dah korang gedik sgt tertekan tak sengajakan .,SILA CHANGE FB PASSWORD ANDA,THEN BLOCK APPLICATION NI SECEPAT MUNGKIN,http://www.facebook.com/apps/application.php?id=206749070441 . .tak kira korang tengah berak kat jamban ke,kalau terdapat taw korg pnye fb da kene syndrom ni,cepat2 block taw, tanpa basuh berak!hahaa . .geli lah gilerrr....

actually ,virus ni berasal dari indonesia..ah , persetan dengan semuanyaa dongg...hahahaha...

guwe chow dulu yaa..(cm indon da cakap)


kalau lihat gmbar ni berkeliaran di fb anda,jngan spam eh..
ini bukan virus,,huhu


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive