Popular Posts

perot secondhand

assalamualaikum dan salam satu mesia!(bangge najib)

dear my open diary ,

akibat penangan ikan keli masak cili mamak , gua asyik berulang- alik ke toilet,sebelum mengguling-guling,telentang ,tekangkang kiak(amek kau) ,atas katil ni. .muka pon da pucat . .tak larat gler babek(babi bahasa baby)..gua ase, tak la pedas sgt pon tadi ,sikit je kot mamak letakcili,ade la dlm 3 cili gua ase tak byk pon..kalau balik kg,gua tgok adek cousin gua selamber jepmakan cili buat cm gula2 tuh..selamber tenuk dia je kunyah2..dan gua la yang pling selalu keneketawakan sebab tak makan cili lgsg . SHIT korang.!

entah,mungkin lunch besama air strawberry gas plus cili kot. .mungkin gua hanya perlu makan sup cm baby2 je setiap hari . .sumpah bajek perot baby :P . .da laaa...gastrik makin menjadi-jadi dah niii...nak termunnnnn..




p/s : takda mood nak buat lawak sebab sakit peyot:(

.bui bui(*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive