Popular Posts

Wajah Kesayangan Hamba....


Kat bawah nie adalah wajah "Tuan Punya Blog"...Masa gambar2 tue diambil adalah didalam kereta,masa nak pi TESCO...Memandangkan 2 org auntyku x dpt nak pi sama,maka tinggallah aku ngn mama saja yg bershopping di TESCO....
Ari tue adalah hari "MERAH" & "HITAM" aku okeh....Sekali-sekala tukar warna,idokler asyik pepel sajakan...
So layannnn

|

|

|

|

|

V


Senyumlah selalu kerana bersenyum itu adalah satu sedekah
:)


Dikala aku berkaca mata hitam


X der keje dok snap2 wajah sendiri kan....
HaHaHaHa...


Ekceli sunglass nie aku dah beli lama dah,x silap aku thn 2009 mcm tue...Aku beli kat Focus Point,Tesco...Aku suka sgt brand "Gucci" nie sbb kebanyakkan framenya sesuai ngn wajah aku biarpun harganya mencecah RM 1K...Chewah....Sekali-sekala beli yg mahal x salahkan sbb ia tahan lama....
Bila tgk sunglass tue,terasa nak beli baru satulah...
HaHaHa...


Nota kaki ~ Ketika entri ini kluar,aku kini berada di SNS ANGGUN,sbb ada make up job...Alhamdullilah rezeki lagi kan.....Sori x sempat nak buat blogwalking pagi nie.....
(semua entri2 aku adalah AUTOPUBLISH yer)




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive